søndag 17. februar 2008

RSS

No har eg vore igjennom litt om RSS. Det er framleis mykje som "heng i lufta" her , men har
kobla meg opp til Bloglines sin RSS-lesar i min gmail-konto, og abbonerer på deira side samt Dilbert. Sistnemde plukka eg frå deira liste over mest brukte "feeds". ( dei hadde ikkje link til noko med hest! hmmmm )Valgte Bloglines fordi der var så greit å opprette konto, og så likte eg denne lista over ofte spurte spørsmål. Ellers har eg lagt til nokre feeder som var lista opp i oppgåva, og dei ser eg kjem opp på Innlegg ( Atom ). Men eg fekk dei ikkje over til Bloglines??? . Kvifor får eg finne ut ein annan dag. Prøvde å legge ut ein Dilbert, men fekk då melding om å sette opp ein "clip blog". Kva skjer om eg gjer det og tillater den for publisering??? Tips??? No er det matøkt!!! :-) PS. synes det er litt slitsamt at så mykje av informasjonen er på engelsk...Ds.

Ingen kommentarer: