fredag 15. februar 2008

Vi er i gang

Hurra!

Då har eg kome meg gjennom første nålauga på 2.0 kurset! Gmailkonto og blogg er på plass. No er utfordringa å hugse nye brukarnamn og passord. og å finne på noko å skrive om. hmmmmm.

I dag har vi hørt om blogg, RSS , direkte kommunikasjon (msn og slikt), bilder og tagger og facebook og wiki. Til neste samling skal vi øve på heimebane .

Dette vert kjekt ( får vi tru ).

Gode tips og innspel vert teke i mot med takk!





Min vesle venn Rambo gir meg og mange utfordringar.
Men vi øver oss!!!!

2 kommentarer:

Bente Bing sa...

Hei Inger,
jeg driver med utsettelsestaktikk overfor lørdagsvasken! Dette er jo også viktig! Jeg synes siden din er kjempefin og har faktisk tatt samme utseende på min forrige blogg. Lurte på om jeg skulle lage en blogg for Nordhordland Litterære Selskap, hva synes du?
Ha en fin helg!
Bente

Inger Margrete sa...

Hei igjen! Takk for det !
Eg klarte å utsette heile vasken i går eg. Dagen gjekk med til skravletreff og stalløkt.Riktig flink ponni forresten.

Blogg for litterære vener...kvifor ikkje. Vi kan jo øve oss på alle hald! God ide det.Har tenkt å jakte på RSS er no. Forts.god søndag til deg og!
Inger